Nieuwe website elektrisch rijden en duurzame energie

Nieuwe website elektrisch rijden en duurzame energie

Nieuwe website

Beste allemaal,Schermafdruk 2017-04-02 22.50.13

Het is wat rustig geweest van mijn kant.

Dat betekent niet dat er niets meer gebeurt.

Onze Leaf hebben wij nog steeds, nu al bijna 3,5 jaar en we zijn er erg tevreden over. Hij wordt natuurlijk wel gebruikt voor korte afstanden maar wel een aantal malen per dag.

 

Ik rijd er ook praktisch elke dag in, kinderen naar school, boodschappen, naar de stad, Efteling (10 km van hier).

Een aantal malen geleden hebben we aan de vrouw van een collega een Leaf aanbevolen.

 

Ze werkt op een afstand van 75 km van haar huis en zowel thuis als op het werk is een (gegarandeerde) laadmogelijkheid.
Ze rijdt nu al enkele maanden 5 dagen per week elke dag ruim 150 km tot volle tevredenheid.

Ik ben steeds meer betrokken geraakt bij het elektrisch rijden. Ik heb al meer dan 150.000 Tesla kilometers achter de rug, probleemloos ook.

Kort geleden is ons verhaal op de website van Tesla geplaatst.

De druk om over te stappen op duurzame energie wordt steeds groter.

Om daaraan bij te dragen ben ik een nieuwe website gestart.

De site heet wel Teslavragen, omdat natuurlijk de komst van Model 3 een enorme impact zal hebben, maar er gebeurt meer.

Ik nodig jullie uit om deze site te bezoeken en ook daar heb ik een nieuwbrief. Ik hoop jullie daar terug te zien.

Leafrijder blijft natuurlijk gewoon bestaan hoor.

Eén reactie op “ “Nieuwe website elektrisch rijden en duurzame energie”

  1. Stroobant Joost zegt:

    nissan rijden:
    Ik rijd nu ruim een jaar met de Leaf 30 kWh. Zo’n 800 km per maand. Het is onze enige auto. We trekken ermee voor langere weekends weg en rijden dan gemiddeld 500 km. Het is even plannen voor de laadpalen, maar dat ben je vlug gewend.Meestal laad ik in België, waar ik woon, gratis bij nissan snelladers. Vriendelijke en geïnteresseerde zaakvoeders meestal! Met de lader thuis is het luxe. Met mijn zonnepalen op het dak rijd ik “gratis”. Ik heb nog geen elektriciteit moeten kopen buiten de eigen productie. Ik ben alleen ontevreden dat sedert het begin mijn nissan connect routeplanner en bijhouden van mijn gereden kilometers niet correct werken. Nog iemand anders daar problemen mee. Nissan belooft me steeds een oplossing, maar het komt er niet van.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>